مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-08سياسي

پوستر سیزدهمین دوره آزمون حفظ کل مؤسسه مهد قرآن منتشر شد


پوستر سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی» 1400 ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن منتشر و توزیع شد.

- پوستر سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر ترنم وحی 1400 ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن منتشر و توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پوستر رخداد قرآنی فصل سیزدهم ترنم وحی این دوره به شکلی متفاوت به عنوان یک اثر هنری فاخر و معنوی شامل دعای سلامتی وجود حضرت ولی عصر (عج) چاپ و منتشر شده است.

با هدف اطلاع رسانی و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و شکوفایی حافظان قرآن، پوستر ترنم وحی دوره سیزدهم به دفاتر، شعب و کانون های مهد قرآن سراسر کشور و سایر مراکز و دستگاه های قرآنی و فرهنگی ارسال گردید.

یادآور می شود سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر “ترنم وحی” سال 1400 در مرحله استانی با حضور 320 حافظ کل قرآن عضو مهد قرآن سراسر کشور از مرداد ماه سال جاری آغاز و از این تعداد 122 قرآن آموز از 14 استان به مرحله کشوری راه یافتند.

خاطر نشان می گردد مرحله کشوری این آزمون سراسری به صورت غیر حضوری طی روزهای 17 و 18 آذر ماه با حضور داوران بین المللی و کشوری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر سیزدهمین دوره آزمون حفظ کل مؤسسه مهد قرآن منتشر شد

پوستر سیزدهمین دوره آزمون حفظ کل مؤسسه مهد قرآن منتشر شد