مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:502021-12-07سياسي

روز دانشجو سندی بر حق محوری دانشجویان ایرانی است


رییس دانشگاه قم روز دانشجو را با تمسک به سخنان رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

- دانشجو نیروی مورد امید یک کشور است، دانشجو است که می تواند در مقابل مشکلات بِایستد؛ دانشجو، هم جوان است، هم عالم است؛ او است که فردای کشور را باید اداره بکند، او است که باید آگاه باشد تا سنگر ایستادگی را در مقابل زیاده خواهان و فرصت طلبان و دیگران تقویت بکند، این باید محکم باشد.

(رهبر معظم انقلاب) عسگر دیرباز درخصوص روز دانشجو بیان کرد: شانزدهمین روز آذر؛ یادآور به خاک و خون کشیده شدن سه دانشجوی فرهیخته میهن، به دست دژخیمان پهلوی است که در اعتراض به سفر رییس جمهور آمریکا به پا خاسته بودند و این روز، روز دانشجو نام گرفت و سندی بر استکبارستیزی و حق محوری دانشجویان ایرانی شد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در گام دوم و در اوج توطئه های چند بعدی و پیچیده سیاسی، امنیتی و اقتصادی دشمنان مستکبر بشریت، به توان دانشگاه و دانشجویان آگاه و مومن و بصیر خود متکی است و به آن می بالد؛ دانشگاهیانی که شهدایی چون فخری زاده، شهریاری، علی محمدی، احمدی روشن و تهرانی مقدم و دیگر شهدای جهاد علمی را تقدیم آستان الهی نموده اند.

رییس دانشگاه قم تصریح کرد: امسال هم با تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا، نهاد علم و دانش شرایط متفاوت و دشواری را تجربه می کند، که امید است با به تدری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو سندی بر حق محوری دانشجویان ایرانی است

روز دانشجو سندی بر حق محوری دانشجویان ایرانی است