مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:452021-12-07اقتصادي

خیز ایران برای جام جهانی قطر/ صادرات از بوشهر به قطر 5 برابر شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با بیان اینکه از سال 2016 صادرات به کشور قطر از استان بوشهر پنج برابر شده است افزود: در این مدت صادرات از بندر دیر به قطر 80 برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، علی باستین عصر امروز در نشست با هیئت تجاری اقتصادی کشور قطر با بیان اینکه بسیاری شهروندان بوشهری مقیم کشور قطر هستند اظهار داشت: ارتباط برخی بوشهری ها با قطری ها روابط خویشاوندی و بیش از یک قرن است؛ مردم استان بوشهر با کشور قطر مراوده تجاری و بازرگانی دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر روابط ایران و قطر را همواره دوستانه و مطلوب دانست و بیان کرد: در سال های اخیر روابط ایران و قطر در بخش های مختلف از جمله روابط اقتصادی و تجاری بیشتر و قوی تر شد.

وی بندر دیر را یکی از بنادر مهم در صادرات کالا به قطر دانست و افزود: بندر دیر دارای شرایط مهم و مطلوبی برای صادرات کالا به بنادر کشور قطر در حال جهش بزرگ اقتصادی است.

باستین با بیان اینکه بندر دیر دارای قابلیت های مهمی است تصریح کرد: بندر دیر دارای ظرفیت های مهم اقتصادی و سرمایه گذاری از جمله در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، کشاورزی و تولید گوجه فرنگی خارج از فصل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز ایران برای جام جهانی قطر/ صادرات از بوشهر به قطر 5 برابر شد

خیز ایران برای جام جهانی قطر/ صادرات از بوشهر به قطر 5 برابر شد