مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-07سياسي

پرنیان: دانشجویان باید با توجه به ارزش ها نسبت به مطالبه گری از مسئولان اقدام کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام پرنیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان فارس به مناسبت روز دانشجو گفت: - مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی فارس گفت: مطالبه گری یکی دیگر از ویژگی های دانشجویان است که این قشر جامعه باید با توجه به آرمان ها و ارزش ها نسبت به مطالبه گری از مسئولان اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام پرنیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان فارس به مناسبت روز دانشجو گفت: هر سال به یاد سه دانشجوی کشته شده دانشگاه تهران به نام های مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و آذر شریعت رضوی گرامی داشته می شود، این افراد در اعتراض به ورود ریچارد نیکسون معاون وقت آمریکا به ایران و همچنین از سرگیری روابط ایران و بریتانیا در 16 آذر 1332 کشته شدند.

پرنیان افزود: ارزشمند بودن حرکت دانشجویی به گونه ای است که این قشر حتی در زمان انقلاب نیز با حضور در صدر فعالیت های اجتماعی نقش ویژه ای در به ثمر رسیدن انقلاب داشتند حضور دانشجویان در عرصه های انقلابی همراه با شعار اسلامی گرایی بود که به ثمر نشست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: مطالبه گری یکی دیگر از ویژگی های دانشجویان است که این قشر جامعه باید با توجه به آرمان ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرنیان: دانشجویان باید با توجه به ارزش ها نسبت به مطالبه گری از مسئولان اقدام کنند

پرنیان: دانشجویان باید با توجه به ارزش ها نسبت به مطالبه گری از مسئولان اقدام کنند