مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-06اقتصادي

850 میلیارد تومان برای طرح های مهم اشتغال زا در اردبیل اعطا می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از اعطای 850میلیارد تومان تسهیلات از محل وجوه ارایه شده هدفمندسازی یارانه ها برای طرح های مهم اشتغال زا در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، یاسر عبداللهی عابد در جلسه بررسی آخرین وضعیت روند اجرایی پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 اظهار کرد: 850 میلیارد تومان تسهیلات از محل وجوه ارایه شده هدفمندسازی یارانه ها برای طرح های مهم اشتغال زا در استان پرداخت می شود.

وی افزود: بانک های عامل نیز از منابع داخلی خود به همان میزان جهت حل مشکلات طرح ها مشارکت می کنند تا سرمایه گذاران در اسرع وقت با تامین منابع لازم پیشرفت مناسبی در کارهای خود داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه، ساده سازی فرایند نحوه پرداخت تسهیلات مورد نیاز طرح ها، تسریع پرداخت تسهیلات به طرح های اولویت دار و هماهنگی لازم با بانک های عامل است.

عبداللهی عابد با بیان اینکه سهم استان ها از منابع بند الف تبصره 18 مشخص است، تصریح کرد: تامین منابع اعتباری برای ارایه تسهیلات تلفیقی و یارانه ای، مورد پیگیری کارگروه است و باید دستگاه های اجرایی با هماهنگی و تعامل با بانک های عامل در روزهای آتی طرح ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

850 میلیارد تومان برای طرح های مهم اشتغال زا در اردبیل اعطا می شود

850 میلیارد تومان برای طرح های مهم اشتغال زا در اردبیل اعطا می شود