مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 20:252021-12-05سياسي

آزادی 41 زندانی با عمل به وصیت جوان گلستانی


رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به وصیت یک جوان گلستانی در زمان حیات خود مبنی بر آزادی زندانیان با بخشی از اموال وی، گفت: تاکنون 41 زندانی جرائم غیرعمد با عمل به وصیت او آزاد شده اند.

- حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مهربانی و رافت همراه در دین مبین اسلام مورد تاکید واقع شده است، اظهار کرد: برخی اقدامات موجبات خیرات و مبرات حتی پس از مرگ انسانها می شود و برخی نیز حتی بعد از مرگ خود در اندیشه نیکی و مهربانی اند که نشان از عمق بارو آنها به ایزد منان دارد.

وی با بیان اینکه یک جوان گلستانی پیش از مرگ وصیت کرده بود بخشی از اموال او برای آزادی زندانیان نیازمند هزینه شود، افزود: عمل به وصیت این جوان عزیز، تا کنون آزادی را به 41 نفر هدیه کرده است.

رییس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه تا کنون 41 محکوم به حبس که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی و دیون خود در زندان بودند، با اجرای وصیت این جوان آزاد شدند، خاطرنشان کرد: 173 میلیون تومان دیگر از اموال باقی مانده این مرحوم هم به تدریج برای آزادی زندانیان صرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیرین استان گلستان همواره در موارد متعددی از جمله ساخت مدرسه، بیمارستان، خرید تجهیزات درمانی، آزادسازی زندانیان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 41 زندانی با عمل به وصیت جوان گلستانی

آزادی 41 زندانی با عمل به وصیت جوان گلستانی