مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:402021-12-05اجتماعي

44 واحد مسکونی توسط بنیاد کرامت رضوی به زلزله زدگان رامیان تحویل شد


با حضور مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی 44 واحد مسکونی زلزله زدگان رامیان استان گلستان که به همت آستان قدس رضوی تکمیل شده است، به مردم این منطقه تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس اواسط خردادماه امسال بود که مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در بازدید میدانی از عملیات احداث منازل مسکونی برای آسیب دیدگان از زلزله رامیان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که 44 واحد مسکونی زلزله زدگان این شهرستان به همت بنیاد کرامت رضوی تکمیل و به زودی به اهالی این مناطق تحویل خواهد شد.

حالا با گذشت کمتر از شش ماه از آن تاریخ، امروز شهرستان رامیان شاهد آیین بهره برداری از 44 واحد مسکونی و تحویل آن به آسیب دیدگان از زلزله بود.

مساعدت  100 میلیارد ریالی آستان قدس برای ساخت واحدهای مسکونی محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در مراسم تحویل این واحدهای مسکونی گفت: خدای بزرگ را شاکریم که به لطف و عنایت حضرت امام رضا(ع) و تأکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی، امروز 44 واحد مسکونی به خسارت دیدگان از حادثه زلزله شهرستان رامیان تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود مشکلات مختلف از جمله صعب العبور بودن منطقه زلزله زده و بالا رفتن هزینه های ساخت مسکن که بر سر راه تکمیل واحدهای در دست ساخت بود، بنیاد کرامت رضوی به این پروژه ورود کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 واحد مسکونی توسط بنیاد کرامت رضوی به زلزله زدگان رامیان تحویل شد

44 واحد مسکونی توسط بنیاد کرامت رضوی به زلزله زدگان رامیان تحویل شد