مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-05ورزشي

شیمیدر قم قهرمان نیم فصل لیگ برتر بسکتبال شد


تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب برتری مقابل مس رفسنجان عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر بسکتبال باشگا ه های کشور را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم‏، تک دیدار باقی مانده از دور رفت مرحله مقدماتی فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگا ه های کشور عصر امروز بین تیم های شیمیدر قم و مس رفسنجان در تالار آزادی به انجام رسید و در پایان شیمیدری ها با اختلاف 22 گل از سد حریف خود عبور کردند.

مصاف شیمیدر قم و مس رفسنجان یک دیدار معوقه از هفته سوم لیگ برتر بسکتبال به شمار می رفت که به دلیل شرایط کرونایی تیم مس به این زمان موکول شده بود و مسی ها که در این مرحله با شکست تیم مطرح مهرام شگفتی ساز شده بودند اما در مقابل شیمیدر کم آورده و با نتیجه 86 بر 64 شکست خوردند.

شاگردان مهران شاهین طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم که از 6 بازی قبل خود 5 برد و یک باخت در کارنامه داشتند با آگاهی از اینکه برتری مقابل مس رفسنجان آنها را صدرنشین جدول گروه دوم و قهرمان نیم فصل مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال می کند، مقابل حریف با قدرت ظاهر شدند.

البته شیمیدری ها در لحظات ابتدایی این دیدار در مقابل شوت های سه امتیازی تیم حریف کمی غافلگیر شدند و مقطعی از کوارتر اول از رقیب خود عقب افتادند اما رفته رفته با تدابیر مهران شاهین طبع و البته انگیزه بالایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم قهرمان نیم فصل لیگ برتر بسکتبال شد

شیمیدر قم قهرمان نیم فصل لیگ برتر بسکتبال شد