مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-05بين الملل

هلند 18 مسافر از آفریقای جنوبی با تست مثبت اُمیکرون شناسایی کرد


مقامات بهداشتی هلند روز گذشته (شنبه) اعلام کردند که تست کرونای 18 مسافر از مجموع مسافران مشکوک مبتلا به کووید19 که هفته گذشته با دو پرواز از آفریقای جنوبی وارد این کشور شده بودند برای ابتلا به سویه امیکرون مثبت بوده است.

- مقامات بهداشتی هلند روز گذشته (شنبه) اعلام کردند که تست کرونای 18 مسافر از مجموع مسافران مشکوک مبتلا به کووید19 که هفته گذشته با دو پرواز از آفریقای جنوبی وارد این کشور شده بودند برای ابتلا به سویه امیکرون مثبت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسسه بهداشت هلند (RIVM) در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات در مورد مسافران این دو پرواز اکنون به پایان رسیده است.

پیش از این بیش از 600 مسافر با دو پرواز در تاریخ 26 نوامبر سال جاری میلادی (2021) از آفریقای جنوبی وارد هلند شدند که با انجام آزمایشات، تست کرونای 61 نفر آن ها از جمله 18 نفری که به سویه امیکرون آلوده هستند، مثبت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورو نیوز، به گفته مقامات محلی، افرادی که تست آنها مثبت بوده اما علایمی از بیماری نداشته اند روز گذشته از قرنطینه خارج شده و سایرین می بایست مدت زمان بیشتری را در قرنطینه به سر ببرند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلند 18 مسافر از آفریقای جنوبی با تست مثبت اُمیکرون شناسایی کرد

هلند 18 مسافر از آفریقای جنوبی با تست مثبت اُمیکرون شناسایی کرد