مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-05اقتصادي

تعداد شتاب نگارهای برخط در ایلام به بیش از 30 دستگاه می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی استان از نصب 11 دستگاه شتاب نگار بر خط (آنلاین) تا پایان آذرماه در شهرهای مهم و لرزه خیز ایلام خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان از نصب 11 دستگاه شتاب نگار بر خط (آنلاین) تا پایان آذرماه در شهرهای مهم و لرزه خیز ایلام خبر داد.

مهندس عبدالله بهادری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به عنوان متولی شبکه شتاب نگاری زلزله در کشور، مرجع مهمی در طراحی سازه های مقاوم و مدیریت بحران و زلزله در کشور است، از این رو با پیگیری های صورت گرفته، در فاز اول در سال1397 یک ایستگاه شتابنگار برخط در شهر ایلام و در فاز دوم توسعه، 11 دستگاه شتاب نگار برخط نسل جدید با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام ، مدیریت بحران استانداری وآماده سازی زیر ساخت 11 ایستگاه شتابنگار برخط در دستور کار این اداره کل قرار گرفت .

وی گفت: استان ایلام در بخش خارجی حوزه زاگرس قرار گرفته و زلزله های ویرانگر و مخربی که در گذشته در این استان رخ داده ، باعث تخریب و نابودی شهرهای ماسبذان (دره شهر کنونی) و سیروان (شیروان) در دوره ساسانیشده واکثر زلزله های اتفاق افتاده در این استان از نوع تکتونیکی بوده و مرتبط با فعالیت گسلها است از آنجا که گسلهای مهم استان ایلام در نواری در جنوب استان در حوالی موسیان، دهلران تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شتاب نگارهای برخط در ایلام به بیش از 30 دستگاه می رسد

تعداد شتاب نگارهای برخط در ایلام به بیش از 30 دستگاه می رسد