مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-04سياسي

شناسایی هویت چهارمین شهید گمنام آرمیده در خراسان جنوبی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از شناسایی مشخصات هویتی چهارمین شهید گمنام شناسایی شده خبر داد و گفت: چهارمین شهید شناسایی شده «علیرضا حسینی» اهل شهر ری است که در سال 67 در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

- غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: اخیرا هویت چهار شهید گمنام مدفون در استان خراسان جنوبی از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهدا در مناطق مهران، شرق دجله، زبیدات و شلمچه توسط کمیته جستجوی مفقودین برادران بیرجند آرام گرفت.

فلاحی با اشاره به اینکه پیش از این هویت 3 تن از این شهدا اعلام شده است، یادآور شد: شهید اصغر رستمی یکی از شهدای مفقودالاثر شهرستان برخوار است که به عنوان شهید گمنام در سال 1385 در حاجی آباد زیرکوه دفن شده بود، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از شهدای گمنام شناسایی شده، حسین بابایی نام دارد که سوم خرداد سال 1361 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش یکم اسفند سال 1396 به عنوان شهید گمنام در حوزه علمیه بیرجند به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی هویت چهارمین شهید گمنام آرمیده در خراسان جنوبی

شناسایی هویت چهارمین شهید گمنام آرمیده در خراسان جنوبی