مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-04سياسي

توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در تدوین برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در تدوین برنامه راهبردی دانشگاه تاکید کرد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: کار بسیار ارزنده ای در جمع آوری و تدوین برنامه راهبردی دانشگاه در مدت زمان کوتاهی انجام شده و کیفیت نیز در کنار سرعت و شتاب مورد لحاظ قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت تدوین برنامه راهبردی افزود: هنگامی که برنامه وزینی در سطح برنامه راهبردی دانشگاه انجام می شود باید بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین ابلاغ سیاست های کلی سلامت توسط حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به عنوان دو راهنمای اصلی و راهبردی در تدوین این برنامه لحاظ شود تا این سند جزو اسناد فاخر دانشگاه درخشش خاصی یابد.

زالی با تاکید بر تحقق برنامه گفت: این برنامه ها باید به شکلی تحقق یابد که در سال آتی اجرای آن قابل ارزیابی باشد و بتوان به راحتی تعیین کرد که در هر معاونتی هر برنامه ای به چه میزان تحقق و پیشرفت داشته است و یک بسته برای ممیزی و فازبندی برنامه ها نیز طراحی شود.

رییس شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: برنامه راهبردی دانشگاه به عنوان شناسنامه و سند دانشگاه تلقی شده و پس از نهایی شدن آن در هیئت امنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در تدوین برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در تدوین برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی