مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-04اجتماعي

کمپ گردشگری گناوه ساماندهی شود


کمپ گردشگری گناوه باید از وضعیت فعلی به وضعیت بهتر ساماندهی شود تا همشهریان و گردشگران بتوانند از آن استفاده بهینه کنند.

- ، محمد تقی صفری صبح شنبه در بازدید از کمپ گردشگری گناوه گفت: در راستای بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان گناوه سرکشی از کمپ گردشگری بندر گناوه انجام شد.

فرماندار گناوه افزود: این کمپ گردشگری از ظرفیت های خوب در بندر گناوه است که مدتی بدون استفاده مانده بود و باید ساماندهی شود.

وی گفت: در این بازدید مقرر شد تا کمپ گردشگری با توافقنامه بین اداره میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری گناوه از وضعیت فعلی به وضعیت بهتر ساماندهی شود تا همشهریان و گردشگران بتوانند از آن استفاده بهینه کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گناوه گفت: این کمپ گردشگری 78 آلاچیق دارد که در زمینی حدود 5 هکتار در سال 92 توسط میراث فرهنگی احداث و طی تفاهم نامه ای در سال 95 به شهرداری گناوه واگذار شده است.

حمزه بها گیر افزود: به دلیل گردشگر پذیر بودن بندر گناوه و حضور گسترده مسافران به ویژه در تعطیلات در این شهرستان این کمپ گردشگری نیاز به اقدامات و استقرار امکانات بیشتر دارد که از شهرداری خواسته شده تا در این زمینه اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ گردشگری گناوه ساماندهی شود

کمپ گردشگری گناوه ساماندهی شود