مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-04پزشكي

متادون درمانی یکی از موثرترین راه های مبارزه با اعتیاد است


مسئول درمانگاه ترک اعتیاد بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: درمان اعتیاد با متادون باعث کاهش مسمومیت های ناشی از مصرف مواد مخدر، کاهش بزه کاری در معتادان، - "متادون درمانی" یکی از موثرترین راه های مبارزه با اعتیاد است ایسنا/بوشهر مسئول درمانگاه ترک اعتیاد بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: درمان اعتیاد با متادون باعث کاهش مسمومیت های ناشی از مصرف مواد مخدر، کاهش بزه کاری در معتادان، کاهش پرداخت به شبکه های قاچاق مواد مخدر، حذف مسئله تزریق مواد مخدر، حذف علائم محرومیت و ترک مواد و ماندگاری بالای بیماران در درمان می گردد.

فاطمه مصدقی فر به مناسبت دهم آذرماه روز جهانی مبارزه با ایدز و جامعه ایمن در مصاحبه با روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر از مهم ترین دغدغه های فکری و یکی از ناگوارترین آسیب های اجتماعی محسوب می شود.

وی ضمن اشاره به مشکلات ناشی از اعتیاد در جنبه های مختلف بهداشتی و اجتماعی آن بیان کرد: اعتیاد به مواد مخدر در رتبه بندی بیماری ها به عنوان چهارمین بیماری پس از سوانح و حوادث، بیماری های قلبی - عروقی و افسردگی قرار دارد.

مسئول درمانگاه ترک اعتیاد بیمارستان شهید گنجی برازجان تصریح کرد: اعتیاد نه تنها منجر به آسیب های شدید و عمیق جسمی و روحی در فرد می شود بلکه باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متادون درمانی یکی از موثرترین راه های مبارزه با اعتیاد است

متادون درمانی یکی از موثرترین راه های مبارزه با اعتیاد است