مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-03فرهنگي

«قهرمان» برنده 2 جایزه هیات ملی نقد آمریکا شد


جوایز سالانه هیات ملی نقد آمریکا دو جایزه بهترین فیلم خارجی و بهترین فیلمنامه اصلی سال را به «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی داد.

- جوایز سالانه هیات ملی نقد آمریکا دو جایزه بهترین فیلم خارجی و بهترین فیلمنامه اصلی سال را به قهرمان ساخته اصغر فرهادی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، فهرست برندگان امسال جوایز هیات ملی نقد آمریکا (NBR) اعلام شد و فیلم پیتزا لیکوریس ساخته پل توماس اندرسون موفق به کسب سه جایز بهترین فیلم، کارگردانی و بهترین بازیگر نوظهور (آلانا هایم و کوپر هافمن) شد و فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی نماینده سینمای ایران در اسکار 2022 نیز دو جایزه بهترین فیلم خارجی سال و بهترین فیلمنامه اصلی (اورجینال) را به خود اختصاص داد.

فرهادی در حالی موفق به کسب جایزه بهترین فیلم خارجی و فیملنامه از جوایز هیات ملی نقد آمریکا می شود که پیش از این با فیلم جدایی نیز عنوان بهترین فیلم خارجی سال را از این جوایز کسب کرده بود اما این نخستین باری است که جایزه بهترین فیلمنامه اصلی سال از این جوایز به فرهادی می رسد.

فیلم پادشاه ریچارد و تراژدی مکبث نیز دو فیلم دیگری بودند که توانستند به همراه قهرمان دو جایزه از هیات ملی نقد آمریکا دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قهرمان» برنده 2 جایزه هیات ملی نقد آمریکا شد

«قهرمان» برنده 2 جایزه هیات ملی نقد آمریکا شد