مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-01اجتماعي

سند جامع جانمایی تابلوهای تبلیغاتی پایتخت تدوین می شود


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: سازه های تجاری بر اساس یک رویکرد و در طول چند سال طراحی و نصب شده اند و ما در مدیریت شهری هیچ گاه سند جامع جانمایی سازه های تبلیغاتی نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صیادی در تشریح آخرین برنامه های این سازمان برای افزایش سطح تبلیغات محیطی با مضمون فرهنگی با توجه با تأکید شهردار تهران گفت: سازه های تبلیغاتی شهر تهران به دو دسته تجاری و فرهنگی تقسیم می شوند که در ادوار مختلف مدیریت شهری با رویکردهای متفاوت ضریب اکران های محیطی در این زمینه(اقتصادی و فرهنگی) کم و زیاد شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: در بازه ای از زمان رویکرد مدیریت شهری در اکران محیطی با اولویت اقصادی پیش رفت و در این زمینه حرکت شد و اکران محیطی بر اساس توسعه فرهنگ و مضمون آن مغفول مانده است.

صیادی با تاکید بر این مطلب که در رویکرد جدید مدیریت شهری و سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصمیم بر این شد تا با استفاده از ضریب نفوذ سازه های تجاری به سمت توسعه تبلیغات فرهنگی پیش رویم، گفت: باید تأکید کنم این اقدام مدیریت شهری پایتخت در استفاده از ظرفیت سازه های تجاری برای توسعه امور فرهنگی هیچ تعارضی با تبلیغات تجاری ندارد و این اقدام به نوعی مکمل یکدیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع جانمایی تابلوهای تبلیغاتی پایتخت تدوین می شود

سند جامع جانمایی تابلوهای تبلیغاتی پایتخت تدوین می شود