مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 18:302021-11-30سياسي

چهارمین رویداد پیشگام میزبان جوانان البرزی می شود


چهارمین رویداد پیشگام به میزبانی استان البرز برگزار می شود و جوانان مستعد تا 17 آذر فرصت دارند تا برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از البرز، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، بعدظهر روز سه شنبه، نهم آذرماه در نشست خبری رویداد پیشگام که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد، با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد پیشگام در استان اظهار کرد: رویداد پیشگام به دنبال ظرفیت سازی و استفاده از استعدادهایی است که فهم دقیقی از مسائل دارند و می توانند ریشه یابی کنند و راهکار ارائه دهند.

وی افزود: در رویداد پیشگام استعدادها را شناسایی می کنیم، تیم ها که مجموعه ای جوان هستند با شجاعت مسائل را پیگیری و راهکار ارائه می کنند، امیدواریم اتفاقات خوبی در استان رخ دهد و شرایطی ایجاد کنیم که بعد از شناسایی مسئله مسیری ایجاد شود که تیم ها در راستای حل مسائل گام بردارند.

ولایی برحق گفت: زمانی که این طرح اجرا و جوانان بااستعداد شناسایی شدند تلاش می کنیم که راهکار آن ها عملیاتی شوند، درواقع رویداد پیشگام رسانه گسترده ای می شود که از جوانان دغدغه مند تشکیل شده است، این رویداد پیش ازاین در سه استان همدان، یزد و قزوین برگزار شده است اما قرار است در البرز به صورت جدی تر ورود پیدا کنیم، این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین رویداد پیشگام میزبان جوانان البرزی می شود

چهارمین رویداد پیشگام میزبان جوانان البرزی می شود