مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:402021-11-30اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور از بعدازظهر فردا/ برف و باران در راه است


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر فردا سامانه بارشی وارد کشور می شود و در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان سبب بارش خواهد شد، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از بعدازظهر فردا سامانه بارشی وارد کشور می شود و در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان سبب بارش خواهد شد و روز پنجشنبه 11 آذر این سامانه در استان های واقع در شمال غرب و غرب کشور، جنوب غرب، استان های ساحلی خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و بخش هایی از مرکز کشور سبب بارش باران و وزش باد شدید موقت می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: این سامانه روز 11 آذر در استان های جنوبی، رعد و برق به همراه دارد و در برخی نقاط شمال غرب و استان های واقع در البرز مرکزی و زاگرس مرکزی سبب بارش برف می شود.

وی اضافه کرد: روز جمعه بارش در غرب و شمال غرب قطع شده و در نیمه شرقی کشور، سواحل مرکزی و شرقی خزر، نواحی مرکزی و جنوبی کشور بارش خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری دریای خزر مواج خواهد بود و شنبه 13 آذر بارش پراکنده در خراسان های رضوی و جنوبی داریم و این سامانه بارشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور از بعدازظهر فردا/ برف و باران در راه است

ورود سامانه بارشی به کشور از بعدازظهر فردا/ برف و باران در راه است