مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-30سياسي

اریک زمور رسما نامزد ریاست جمهوری فرانسه شد


«اریک زمور» مفسر راست افراطی فرانسه امروز (سه شنبه) رسما نامزدی اش را برای انتخابات ریاست جمهوری 2022 فرانسه اعلام داشت؛ اتفاقی که بعد از خبرساز شدن اظهارات تحریک آمیز او درباره مهاجرت رخ می دهد.

- اریک زمور مفسر راست افراطی فرانسه امروز (سه شنبه) رسما نامزدی اش را برای انتخابات ریاست جمهوری 2022 فرانسه اعلام داشت؛ اتفاقی که بعد از خبرساز شدن اظهارات تحریک آمیز او درباره مهاجرت رخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اریک زمور که سابقا یک خبرنگار بوده و از بابت تحریک به نفرت حکم محکومیت دریافت کرده است، به عنوان یک رقیب برای مارین لوپن، رهبر حزب راست افراطی سرشناس موسوم به حزب اجتماع ملی در مسیر ورود به رقابت با ماکرون در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به حساب می آید.

زمور در ویدیویی پست شده در رسانه های اجتماعی اظهار کرد: من برای مدت زمانی طولانی از داشتن نقش خبرنگار خرسند بودم اما من دیگر اطمینان ندارم که یک سیاستمدار شجاعت نجات کشور از مسیر غم انگیزی که انتظار آن را می کشد، داشته باشد.

وی بیان داشت: به همین دلیل من تصمیم گرفته ام در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شوم.

این در حالی است که زمور به دلیل ایراد صحبت های تند علیه اسلام و مهاجرت به چهره ای اختلاف برانگیز در فرانسه تبدیل شده و حمایت هایی را هم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اریک زمور رسما نامزد ریاست جمهوری فرانسه شد

اریک زمور رسما نامزد ریاست جمهوری فرانسه شد