مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:002021-11-30اقتصادي

بازگشت 110 واحد تولیدی به چرخه تولید


در مدت 40 ماهی که در این سمت مشغول خدمت بودم با سند عرض می کنم که بیش از 110 واحد تولیدی یا راه اندازی شده اند، یا از تعطیلی آنها جلوگیری شده است و یا اینکه نیمه کار بودند و راه اندازی شده اند.

- ایسنا/ایلام دادستان سابق مرکز استان گفت: در مدت 40 ماهی که در این سمت مشغول خدمت بودم با سند عرض می کنم که بیش از 110 واحد تولیدی یا راه اندازی شده اند، یا از تعطیلی آنها جلوگیری شده است و یا اینکه نیمه کار بودند و راه اندازی شده اند.

افشار خسروی زاد در مراسم تودیع خود اظهار کرد: در مدت 40 ماهی که در این سمت مشغول خدمت بودم با سند عرض می کنم که بیش از 110 واحد تولیدی یا راه اندازی شده اند، یا از تعطیلی آنها جلوگیری شده است و یا اینکه نیمه کار بودند و راه اندازی شده اند.

وی با اشاره به اینکه عصر، عصر فضای مجازی است، همین جلسه و ارتباط با دادستان کل کشور از طریق فضای مجازی است، تصریح کرد: نمی توانیم دستگاه قضایی موفقی داشته باشیم و مدعی تحول و تعالی باشیم، اما از فضای مجازی بیگانه باشیم.

دادستان سابق ایلام با بیان اینکه بنده یک روابط عمومی قوی در دادسرا ایجاد کردم تا پل ارتباطی قوی که بایستی رسانه بین مردم و مسئولین داشته باشد، با رسانه در ارتباط بودم، رسانه ها خیلی از مشکلات مردم را به ما منعکس می کردند، تصریح کرد:اگر پشتیبانی دادگستری استان، قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 110 واحد تولیدی به چرخه تولید

بازگشت 110 واحد تولیدی به چرخه تولید