مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:302021-11-30اجتماعي

تضمین منابع آب در گرو رعایت حق آبه های زیست محیطی است


مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: تضمین تمام منابع آب در جهان و کشور مشروط به برآورده کردن حق آبه های زیست محیطی است، چون محیط زیست به عنوان اکوسیستم تولیدکننده آب اگر حق آبه های زیست محیطی آن رعایت نشود، - حالت طبیعی خود را از دست خواهد داد.

شهرام احمدی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه رعایت حق آبه های زیست محیطی یعنی رعایت حق حیات طبیعت است، اظهار کرد: تضمین تمام منابع آب در جهان و کشور مشروط به برآورده کردن حق آبه های زیست محیطی است، چون محیط زیست به عنوان اکوسیستم تولیدکننده آب اگر حق آبه های زیست محیطی آن رعایت نشود، حالت طبیعی خود را از دست خواهد داد و رو به تخریب می رود و قادر به حیات نیست.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه محیط زیست مادر طبیعت است، گفت: اگر حق آبه محیط زیست رعایت نشود، قادر به تولید آب نخواهد بود و باعث از بین رفتن اکوسیستم و عدم تولید آب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مطالعه حق آبه های محیط زیست چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: حق آبه های زیست محیطی تالاب گندمان و چغاخور در استان مطالعه شده و توسط سازمان محیط زیست به وزارت نیرو منعکس شد، بر اساس قانون حفاظت از محیط زیست وزارت نیرو مکلف است این تخصیص را به سازمان بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین منابع آب در گرو رعایت حق آبه های زیست محیطی است

تضمین منابع آب در گرو رعایت حق آبه های زیست محیطی است