مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-29بين الملل

تظاهرات ضد محدودیت کرونا در چک


دولت چک در روز پنجشنبه تدابیر شدیدتری را در برابر ویروس کرونا در پیش گرفت از جمله ممنوعیت بازارهای کریسمس، که یکی از دلایل اصلی راهپیمایی اعتراضی در این کشور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، مردم شهر پراگ در روز یکشنبه نسبت به محدودیت های دولت در برابر ویروس کرونا تظاهرات کردند.

آن ها به این مسئله معترض بودند که بسیاری از بیمارستان های کشور به دلیل مواجهه با یکی از سریع ترین نرخ های ابتلا به ویروس کرونا در جهان، عمل های پزشکی دیگر را متوقف کرده اند.

دولت چک در روز پنجشنبه تدابیر شدیدتری را در برابر ویروس کرونا در پیش گرفت، از جمله ممنوعیت بازارهای کریسمس، که یکی از موضوعات اصلی در راهپیمایی روز یکشنبه بود.

به دلیل اینکه تعداد بیماران مبتلا به کووید-19 طی سه هفته گذشته در کشور چک دو برابر شده و به حدود 6000 نفر رسیده است، بیمارستان های این کشور، عمل های جراحی از قبل برنامه ریزی شده را متوقف کرده و سایر مراقبت های درمانی را را نیز محدود کردند.

پتر فیالا، نخست وزیر اخیرا منصوب شده این کشور، پیش از این، از مردم خواسته بود برای محافظت از خود و دیگران در برابر این ویروس سخت، واکسینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ضد محدودیت کرونا در چک

تظاهرات ضد محدودیت کرونا در چک