مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-28سياسي

برخورد با ترک فعل مدیران در حوزه تعرض به اراضی ملی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به تخریب و تصرف اراضی ملی توسط سودجویان، گفت: برخی مدیران در این حوزه مرتکب ترک فعل می شوند لذا دستگاه قضایی با کسی تعارف ندارد.

- حجت الاسلام براتی زاده صبح یک شنبه در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی که در محل دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: شهید مدرس یک مجاهد و عالم برجسته و مبارزی خستگی ناپذیری بود که همواره عمر گرانقدر خود را وقف خدمت به اسلام و مسلمین کرد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه با تبیین فلسفه شورای حفظ حقوق بیت المال، خاطرنشان کرد: یقیناً جلوگیری از هرگونه تعرض، تعدی و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی و نیز پیشگیری از شکل گیری مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات عزم و اراده جدی مدیران همه دستگاه های ذی ربط را می طلبد.

وی افزود: چنانچه این همراهی، همکاری و مساعدت همه جانبه- توأم با همدلی، وحدت و انسجام متقابل- به وجود آید، می توان امیدوار بود اهداف پیش بینی شده به نحو مطلوب و شایسته تحقق یابد.

براتی زاده همچنین قاطعیت در اجرای احکام لازم الاجرا را در کنار تقویت رویکردها و راهبردهای پیشگیرانه از جمله سازوکارهای مؤثر در صیانت از حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در استان برشمرد و گفت: تقویت نظارت ها و مراقبت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با ترک فعل مدیران در حوزه تعرض به اراضی ملی

برخورد با ترک فعل مدیران در حوزه تعرض به اراضی ملی