مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-28دانش

منابع آزمون دکتری 1401 اعلام شد!


تمام داوطلبین آزمون دکتری به دنبال منابعی هستند که هم کامل باشد و هم بتواند تمام نیازهای آن ها را برای قبولی در آزمون دکتری پوشش بدهد.

از آنجایی که آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر ادغام شده اند، - بنابراین سرفصل های دروس امتحانی و درواقع منابع آزمون دکتری برای داوطلبان پذیرش دانشگاه سراسری و آزاد یکسان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پایگاه خبری آزمون دکتری، در این مطلب تصمیم داریم منابع آزمون دکتری 1401 را برای مهمترین رشته مجموعه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر معرفی کنیم؛ بنابراین اگر به دنبال منابع معتبر آزمون دکترا هستید در ادامه با ما همراه باشید.

سرفصل های آزمون دکتری 1401 گروه علوم انسانی داوطلبان زیادی هر سال در آزمون دکتری گروه آزمایشی علوم انسانی شرکت می کنند، در این گروه حدود 57 رشته تعریف شده است.

دروس عمومی مانند استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی با ضریب یک و دروس تخصصی کارشناسی و کارشناسی ارشد با ضریب چهار تعریف شده اند.

در ادامه منابع رشته محبوب علوم انسانی یعنی ادبیات فارسی را بررسی می کنیم.

شما داوطلبان محترم آزمون دکتری 1401 می توانید سرفصل های سایر رشته های گروه علوم انسانی را در پایگاه خبری آزمون دکتری مشاهده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع آزمون دکتری 1401 اعلام شد!

منابع آزمون دکتری 1401 اعلام شد!