مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:102021-11-27سياسي

عبور مسیرقطار شهری از هگمتانه باعث تخریب میراث تاریخی خواهد شد


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه برای مطالعات طرح قطار شهری از میراث فرهنگی استعلام نشده است، گفت: عبور مسیرقطار شهری از هگمتانه باعث تخریب میراث تاریخی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی حیدری در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورا افزود: مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک شهری یکی از اسناد بالادستی در حوزه حمل و نقل و ترافیک است که در سال 1392 مصوب شده و در حال حاضر در دست بازنگری است.

وی اضافه کرد: رسالت و ماحصل اجرای مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر همدان این است که نسخه ای برای حل مشکلات حوزه حمل و نقل ترافیک شهری ارائه می دهد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به جایگاه اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی، اظهار کرد: اعضای شورا برای پیگیری امور مربوطه وظایفی را بر عهده دارند که یکی از آنها، پیگیری امور در چارچوب قانون است.

وی با بیان اینکه مشاور طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری، اجرای طرح بی آر تی را برای شهر همدان پیشنهاد داده است، اظهار کرد: بر این اساس باید تصمیماتی اتخاذ شود که سیستم انبوه بر بی آر تی در همدان با چه الزاماتی اجرایی شود و در صورت اجرا خروجی مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک باید ملاک عمل طرح قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور مسیرقطار شهری از هگمتانه باعث تخریب میراث تاریخی خواهد شد

عبور مسیرقطار شهری از هگمتانه باعث تخریب میراث تاریخی خواهد شد