مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-27سياسي

خسارت های برجامی در مذاکرات پیگیری شود/ راستی آزمایی زمان بر است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع کامل تحریم های ایران باید در مذاکرات دنبال شود و فرآیند راستی آزمایی لغو تحریم ها زمان بر است.

- ، با اشاره به مذاکرات هسته ای که قرار است از 8 آذر آغاز شود،گفت: سیاست های جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات کاملا مشخص است و تیم مذاکره کننده ما مجری این سیاست هاست.

وی با بیان اینکه باید در مذاکرات آتی حقوق ملت ایران که غربی ها در برجام به آن پایبند نبودند، پیگیری شود، افزود: رفع کامل تحریم های جمهوری اسلامی ایران مسئله ای بسیار مهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رفع تحریم ها باید به گونه ای باشد که امکان بازگشت پذیری آن نباشد و از سوی دیگر، راستی آزمایی رفع تحریم ها باید از سوی جمهوری اسلامی ایران انجام شود.

شریعتی با اشاره به اینکه فرآیند راستی آزمایی لغو تحریم ها زمانبر است و ما این امکان را نداریم که در کوتاه مدت موضوع رفع تحریم ها را ارزیابی کنیم، تصریح کرد: گزارش های مراکز مختلف از جمله مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی هم این مسئله را مورد تأکید قرار داده که حداقل 6 ماه زمان می برد اقدامات طرف مقابل در لغو کامل تحریم ها از سوی جمهوری اسلامی ایران راستی آزمایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های برجامی در مذاکرات پیگیری شود/ راستی آزمایی زمان بر است

خسارت های برجامی در مذاکرات پیگیری شود/ راستی آزمایی زمان بر است