مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:552021-11-27بين الملل

ترامپ: هرگز قصد جنگ با چین را نداشتم


رییس جمهوری پیشین آمریکا با بیان اینکه هرگز قصد به راه انداختن جنگ علیه چین را نداشته، گفت اگر ژنرال مارک میلی در تماسی به همتای چینی خود قول داده که درباره حمله احتمالی واشنگتن پیش هشدار دهد، - رییس جمهوری پیشین آمریکا با بیان اینکه "هرگز" قصد به راه انداختن جنگ علیه چین را نداشته، گفت اگر ژنرال مارک میلی در تماسی به همتای چینی خود قول داده که درباره حمله احتمالی واشنگتن پیش هشدار دهد، "باید به اتهام خیانت" محاکمه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت نیویورک پست، این اظهارات دو ماه پس از انتشار کتاب خطر به دست دو روزنامه نگار به نام های باب وودوارد و رابرت کاستا مطرح می شود که در آن گفته شد مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در تماسی غیررسمی به چین درباره ماه های پایانی حضور دونالد ترامپ در قدرت اطمینان خاطر داده بود.

میلی که ارشدترین افسر ارتش آمریکا به شمار می رود، در نشست ماه سپتامبر یک کمیته مجلس نمایندگان آمریکا اذعان کرد که چنین صحبت هایی با ژنرال لی زوچنگ از ارتش آزادی بخش خلق چین مطرح شده بود.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا در بیانیه ای که ایمیل کرد، گفت: آیا کسی واقعا باور می کند که مرد کلاهبردار باسابقه ای مثل باب وودوارد و دستیار و سگ دست آموزش رابرت کاستا، در کتاب تخیلی خودشان این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: هرگز قصد جنگ با چین را نداشتم

ترامپ: هرگز قصد جنگ با چین را نداشتم