مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-25سياسي

خانواده شهدا و بسیجیان رسانه باشند


مدیرکل صدا وسیمای کرمان اظهار کرد: در بحث رسانه و فضای مجازی تمام خانواده شهدا و بسیجیان باید یک رسانه باشند و اگر تولید محتوای خوب و انقلابی در فضای مجازی زیاد شود دشمن صحنه را ترک خواهد کرد.

-   علی رمضانی روز پنج شنبه در سومین یادواره شهدای منطقه تهرود که در روستای اخچه برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: دو عامل جوامع بشری را سست می کند؛ یکی خوف و دیگری حزن است که خوف از عامل بیرونی و حُزن جزو عوامل درونی است.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان اظهار کرد: پیام خون شهدا، استقامت و پایداری در راه خداست.

وی افزود: در نظام 2رویکرد وجود دارد یکی رویکرد استقامت و عزت مندی و دیگری رویکرد وادادگی و انفعال است که رویکرد استقامت گاهی اوقات اقتصادی است که نباید باشد چون مربوط به انفعال و بی تدبیری ما است.

مدیرکل صداو سیمای استان کرمان ادامه داد: ما که اسلحه و موشک نداشتیم چرا اسراییل و آمریکا از ما می ترسند؟ چون بچه های سپاه ما به دریا می روند و کشتی ما را که دزدیده اند پس می گیرند، این همان پیام قدرت است که شهید سلیمانی می خواهد.

رمضانی تصریح کرد: متاسفانه در بحث اقتصاد مشکلاتی داریم که ناشی از نبود روحیه مقاومت و شهدا است اگر اقتصاد را دست این طیف از دوستان بدهند اصلاح می شود؛ البته ما به دولت انقلابی امید بسته ایم که مشکل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا و بسیجیان رسانه باشند

خانواده شهدا و بسیجیان رسانه باشند