مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-25پزشكي

تزریق 3300 دز سوم واکسن کرونا در منطقه کاشان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تاکنون سه هزار و 300 دز سوم واکسن کرونا در سطح منطقه کاشان تزریق شده است.

- مهدی دلاوری در گفت و گو با و جلوگیری از بروز پیک بعدی شهروندانی که تاکنون مبادرت به تزریق واکسن نکرده اند، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 300 دز سوم واکسن کرونا در منطقه کاشان تزریق شده است، ابراز داشت: دز سوم مخصوص افراد بالای 60 سال و همچنین کادر درمان و برخی افراد خاص است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه افرادی که قبلاً واکسن برکت و سینوفارم را تزریق کرده اند لازم است چهار ماه بعد از تزریق دوم برای دریافت دز سوم به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند، تصریح کرد: برای افرادی که قبلاً واکسن آسترازنکا را تزریق کرده اند این فاصله زمانی 6 ماه است.

وی با اشاره به اینکه افراد جامعه هدف برای تزریق دز سوم واکسیناسیون به هیچ عنوان نباید در این کار تعلل ایجاد کنند، گفت: مراکز تجمیعی واکسن در سطح شهرستان آماده هستند تا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

دلاوری ضمن تشکر از دستگاه های اجرایی و خدماتی برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کاشان در راستای واکسیناسیون شهروندان کاشانی افزود: امیدواریم با واکسیناسیون گسترده در بین آحاد جامعه به زودی شاهد ریشه کنی ویروس کرونا در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 3300 دز سوم واکسن کرونا در منطقه کاشان

تزریق 3300 دز سوم واکسن کرونا در منطقه کاشان