مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-25سياسي

سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی به مراجعان/ تشریح 5 رویکرد مدیریت خراسان رضوی


دستگاه های اجرایی استان باید سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی نسبت به مراجعین را مدنظر داشته باشند.

- مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه های اجرایی استان باید سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی نسبت به مراجعین را مدنظر داشته باشند.

به گزارش، یعقوب علی نظری در نشست شورای اداری خراسان رضوی که با حضور وزیر اطلاعات که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید فضای استان را تبدیل به یک فضای کاری، مثبت و همگرایی کنیم.

وی افزود: خیلی مهم است که یک اندیشه فعال و پویا داشته باشیم که حتماً باید این اندیشه و نگاه را متمرکز کنیم و با واقعیات در صحنه این اندیشه را روان سازی کنیم.

استاندار خراسان رضوی خطاب به مسئولین تأکید کرد: باید از همدیگر حمایت کنیم، کسی نباید از کسی نگرانی داشته باشد و همه باید نسبت به دیگری حس همکاری، همراهی و پشتیبانی داشته باشند از این رو باید گفت این فضا در استان خراسان رضوی وجود دارد.

وی با اشاره به رویکردهای مدیریت استان خاطرنشان کرد: اولین محوری که برای ما بسیار حائز اهمیت است، روان سازی و تسهیل امور بوده که نیازمند برنامه برای تحقق آن هستیم.

نظری با تأکید بر این که دستگاه های اجرایی باید سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی نسبت به مراجعین را رعایت کنند، ادامه داد: ارتقا بهره وری از ظرفیت های موجود دومین رویکرد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی به مراجعان/ تشریح 5 رویکرد مدیریت خراسان رضوی

سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی به مراجعان/ تشریح 5 رویکرد مدیریت خراسان رضوی