مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-24سياسي

انتقاد از روند بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی


رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با انتشار بیانیه ای، رویکرد برخی نمایندگان در روند بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی را مورد انتقاد قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، سیدحسن هاشمی رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با انتشار بیانیه ای، رویکرد برخی نمایندگان در روند بررسی طرح صیانت از فضای مجازی را مورد انتقاد قرار داد و خواستار قاطعیت رییس مجلس و سایر نمایندگان برای حمایت از بخش خصوصی و جلوگیری از تبعات گسترده آن شد.

مشروح این بیانیه به شرح زیر است: به نام خدا چهار ماه از جدی شدن تدوین و بررسی طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی سپری شده است؛ طرحی که از همان ابتدای مطرح شدنش، لرزه بر اندام بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات انداخت و نقدهای متعددی به آن مطرح شد.

با این حال ما در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور (نصر) تلاش کردیم، کمی به نمایندگان محترم مجلس فرصت دهیم تا از همان ابتدا نام ما را در فهرست مخالفان خود قرار ندهند، اما پس از تصویب ناپلئونی هشتاد و پنجی شدن این طرح و روندی که هم اکنون در کمیسیون ویژه بررسی آن در حال طی شدن است، دیگر سکوت و صبوری را جایز نمی دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از روند بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی

انتقاد از روند بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی