مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 18:102021-11-22ورزشي

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2+2 است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سهیل مهدی، مسئول صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال گفت: سهمیه آسیایی ما سال قبل هم 2+2 بود که وقتی 2 نماینده غرب آسیا نتوانستند شرایط حضور در لیگ قهرمانان را پیدا کنند، - مسئول مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال درباره تعداد سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سهیل مهدی، مسئول صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال گفت: سهمیه آسیایی ما سال قبل هم 2+2 بود که وقتی 2 نماینده غرب آسیا نتوانستند شرایط حضور در لیگ قهرمانان را پیدا کنند، این سهمیه ها بین کشور ها از بالاترین سهمیه تقسیم شد که عربستان و قطر بالاترین سهمیه را داشتند و به آن ها سهمیه ای تعلق نگرفت و سهمیه ایران 3+1 شد.

در حال حاضر با نتایجی که باشگاه های ما در آسیا گرفته اند، سهمیه کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا 2+2 است.

این سیدبندی بر فرض آن است که مجوز های حرفه ای صادر شده اند و مشروط به همین صورت باقی بمانند؛ اما اگر مجوز های حرفه ای باشگاه ها تغییر کنند، سیدبندی برخی باشگاه ها نیز در لیگ قهرمانان آسیا تغییر خواهد کرد.

مهدی گفت: سه باشگاه فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان به صورت مستقیم و در اولین مرحله مجوز حرفه ای را دریافت کردند و تیم های استقلال و پرسپولیس از کمیته بدوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2+2 است

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2+2 است