مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 02:452021-11-18سياسي

آیین گرامیداشت سالگرد شهید زین الدین برگزار شد


آیین گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد شهادت شهیدان مهدی و مجید زین الدین و 6 هزار و 90 شهید استان قم پنجشنبه شب با حضور تَنی چند از مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در این آیین که حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و سردار سید محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان حضور داشتند، یاد و نام شهیدان جنگ تحمیلی گرامی داشته شد.

این آیین با شعر خوانی یکی از شاعران آیینی و ذکر مصیبت مداح اهل بیت همراه بود، و پخش قسمتی از سخنان سردار شهید قاسم سلیمانی پیرامون شهید زین الدین نیز جلوه ای خاص به آن داد.

همچنین آلبوم مصور رزمندگان قم در هشت سال دفاع مقدس تحت عنوان از قم تا قم رونمایی، و 2 تَن از فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی هم با اهدا لوح تجلیل شدند.

سردار احمد فتوحی یکی از همرزمان شهید زین الدین نیز در بخشی از این مراسم ضمن روایت گری و بیان خاطره هایی از سال های حماسه و ایثار خاطرنشان کرد: مشی شهیدان نهراسیدن از دشمن، کمبود امکانات و تجهیزات و نفرات و ایستادگی و مقاومت برای عمل به تکلیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت سالگرد شهید زین الدین برگزار شد

آیین گرامیداشت سالگرد شهید زین الدین برگزار شد