مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-17سياسي

احمدی: دانشگاه نمی تواند مانند یک جزیره جدا عمل کند


محمدنبی احمدی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه رازی کرمانشاه معارفه و از زحمات محمدابراهیم اعلمی آل آقا رییس پیشین این دانشگاه قدردانی شد.

- سرپرست جدید دانشگاه رازی در این مراسم که امروز(26 آبان) با حضور مشاور وزیر علوم و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه رازی کرمانشاه سال 1351 درحالی تاسیس شد که دانشگاه های استان های ایلام و کردستان نیز در قالب دو دانشکده زیرمجموعه آن بودند.

احمدی با اشاره به جدایی و مستقل شدن دانشگاه های ایلام و کردستان از دانشگاه رازی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: آن زمان دانشگاه رازی کرمانشاه مرجعیت علمی غرب کشور را برعهده داشت، اما اکنون آن جایگاه گذشته را نداریم و برخی دانشگاه های غرب کشور از ما جلو افتاده اند.

سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه کرد: البته از دست رفتن مرجعیت علمی دانشگاه رازی متوجه شخص خاصی مانند رییس پیشین دانشگاه نیست، اما اتفاقی است که افتاده و نیاز به تلاش جدی و جهادی است که بتوانیم دانشگاه را از این شرایط خارج و پیشرفتی داشته باشیم که متناسب با حرکت آغازین آن باشد.

وی یکی از علل عقب افتادن دانشگاه رازی از دیگر دانشگاه ها را جا ماندن آن از علوم نوین دانست و گفت: امروزه در عرصه علم، حرف های جدیدی زاده شده و ما هم برای جبران عقب افتادگی های دانشگاه باید به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: دانشگاه نمی تواند مانند یک جزیره جدا عمل کند

احمدی: دانشگاه نمی تواند مانند یک جزیره جدا عمل کند