مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 21:352021-11-14اجتماعي

روستایی در چنگال خوش نشین ها/ وقتی فروش زمین خواب دامداران را بر هم می زند


دهیار روستای وچاد(جمشید ‎آباد) با بیان اینکه روستای جمشیدآباد از اولین روستاهای گردشگر پذیر برای حضور خوش نشین ها بود و از 50 خانه در روستا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، جمعی از خبرنگاران شهرستان  به منظور آشنایی با توانمندی ها و مشکلات روستای چاد(جمشید آباد) رفتند و این روستا اولین ایستگاه طرح خبرنگاران این شهرستان برای بررسی میدانی  و پیگیری مطالبات مردم بوده است.

* نصف روستا در اختیار خوش نشین ها مجید خادمی دهیار روستای جمشید ‎آباد که این روستا از دهستان سرخ کلا بخش زیراب شهرستان سوادکوه در معرفی این روستا گفت: وچاد نام ابتدایی روستا بود که پس از شهادت شهید جمشید خادمی به جمشیدآباد تغییر کرد.

وی با بیان اینکه بر طبق سرشماری روستای جمشیدآباد دارای 53 خانوار و 173 نفر جمعیت است، افزود: روستا در وسط جنگل دارای چشم انداز طبیعی و عبور رودخانه از وسط رودخانه و دارای جاذبه گردشگری است.

خادمی با اشاره به اینکه اجرا نشدن طرح هادی از مشکلات ما است، افزود: 500 متر در جاده اصلی روستا تملک اراضی انجام شد که بنیاد مسکن طرح هادی را اجرایی کند و منتظر اقدام آنان هستیم، پیگیری برای دریافت مجوز ساخت و ساز و دریافت پروانه مشکل بزرگی برای ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستایی در چنگال خوش نشین ها/ وقتی فروش زمین خواب دامداران را بر هم می زند

روستایی در چنگال خوش نشین ها/ وقتی فروش زمین خواب دامداران را بر هم می زند