مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-10ورزشي

اتفاقی عجیب در فوتبال هرسین/ 2 رییس در یک هیات!


در حالی که پیش از این رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه بارها از دخالت اداره کل ورزش و جوانان در عزل و نصب روسای هیات های شهرستانی انتقاد کرده بود، - این بار نوبت به فوتبال هرسین رسیده و این شهرستان اکنون در اتفاقی عجیب دو رییس هیات را به چشم می بیند.

علی محبی زنگنه رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، در تشریح جزییات این ماجرا، اظهار کرد: اخیرا اداره ورزش و جوانان هرسین با دستور اداره کل استان با این بهانه که رییس هیات شهرستان، هرسین را ترک کرده، او را از سمت خود برکنار و یک رییس جدید را برای این هیات منصوب کرده است.

وی افزود: این ادعای ورزش و جوانان در حالیست که آقای مسعود کرمی رییس هیات فوتبال شهرستان هرسین کماکان در این شهرستان حضور دارد و آنجا را ترک نکرده است .

رییس هیات فوتبال استان با تاکید براینکه اداره ورزش و جوانان استان حق دخالت در عزل و نصب هیات های فوتبال شهرستان ها را ندارد، اضافه کرد: حتی اگر ادعای آنها هم درست باشد، عزل و نصب روسا تنها در حیطه اختیارات هیات استان است و اداره ورزش و جوانان استان تنها اختیار معرفی گزینه را دارد.

وی اعلام کرد: متاسفانه شخصی که اخیرا توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسین به عنوان رییس هیات فوتبال این شهرستان منصوب شده، بدون اینکه او را قبول داشته باشیم اقدام به ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقی عجیب در فوتبال هرسین/ 2 رییس در یک هیات!

اتفاقی عجیب در فوتبال هرسین/ 2 رییس در یک هیات!