مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-02سياسي

توضیحات عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج در رابطه با درگیری با رییس دانشگاه


یک عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج یک طرف درگیری با رییس دانشگاه بوده و پیش از این حاضر به مصاحبه نشده بود طی تماس تلفنی با خبرنگار ایسنا توضیحاتی در خصوص این درگیری ارائه کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یک عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج یک طرف درگیری با رییس دانشگاه بوده و پیش از این حاضر به مصاحبه نشده بود طی تماس تلفنی با خبرنگار ایسنا توضیحاتی در خصوص این درگیری ارائه کرد.

مجید بهره ور، این عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایسنا توضیحات رییس دانشگاه یاسوج در خصوص علت درگیری را خلاف واقع دانست و گفت: بنده به علت مشکلات خانوادگی و بیماری مادرم درخواست ماموریت به دانشگاه گیلان را داشتم اما با وجود اینکه هیئت رییسه دانشگاه با درخواست اینجانب موافقت کرده بود رییس دانشگاه نمی دانم به چه دلیلی مخالف کرد.

وی افزود: این بحث درخواست من تمام شده بود تا اینکه متوجه شدم اعضای هیئت علمی دیگر از راه های دیگر وارد شدند و رابطه داشتند با درخواست آنها برای انتقال دائم به شهرهای مشهد و همدان موافقت شد، آیا چون من پارتی ندارم باید اینطور با من برخورد شود و رییس دانشگاه بین چند نفر تبعیض قایل شود.

بهره ور اظهار کرد: سال 83 بورس دانشگاه یاسوج شدم و از سال 85 شروع بکار کردم و قصد انتقالی نداشتم بلکه یک سال ماموریت تقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج در رابطه با درگیری با رییس دانشگاه

توضیحات عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج در رابطه با درگیری با رییس دانشگاه