مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-30اقتصادي

رونمایی از محصول جدید نیکران؛ موتور شگفتی آفرین بازار موتورسیکلت


شرکت نیکران موتور پاسارگاد دوم آبان ماه امسال همزمان با میلاد پیامبر اسلام در یک مراسم از فروشگاه مرکزی و پرچم دار جدید خود رونمایی کرد.

- برای حدس زدن محصول جدید خود توسط کاربران و علاقه مندان به موتورسیکلت برگزار شد، همزمان با برگزاری مسابقه زمزمه هایی از ورود یک موتورسیکلت فوق العاده از این شرکت به گوش می رسید، جریان این مسابقه به این نحو بود که کاربران وارد سایت می شدند و نوع کلاس موتور و حجم آن را حدس می زدند، تعداد زیادی از افراد در این مسابقه شرکت کردند که در نهایت 11 نفر توانستند هدیه ارزشمند نشان طلای بنللی را ازآن خود کنند.

پرچم دار جدید صنعت موتورسیکلت چه محصولی است؟ هرجا که نامی از نیکران موتور برده شود دو برند مطرح بازار یعنی بنللی و کی وی در کنارش خواهد درخشید، این بار نیکران موتور در مراسمی باشکوه از یک محصول فوق العاده از برند کی وی رونمایی کرد.

موتورسیکلت جدید یک اسکوتر 244 سی سی است که با مشخصات اعلام شده می توان گفت رقابت سختی در بازار موتورسیکلت ایجاد خواهد کرد، حداکثر قدرت 15.

6 کیلو وات، حداکثر گشتاور 21 نیوتون بر متر، سیستم سوخت EFI، ترمز ABS دوکاناله و دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول جدید است که وجه تمایزی قابل توجه با سایر اسکوترهای دیگر به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از محصول جدید نیکران؛ موتور شگفتی آفرین بازار موتورسیکلت

رونمایی از محصول جدید نیکران؛ موتور شگفتی آفرین بازار موتورسیکلت