مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 19:402021-10-28اقتصادي

پیشرفت 95 درصدی کشتارگاه صنعتی دام سرعین


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: کشتارگاه صنعتی دام سرعین در حال حاضر از پیشرفتی فیزیکی 95 درصدی برخوردار است که تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- بهلول تکلوی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل اظهار کرد: کشتارگاه صنعتی دام سرعین در زمینی به مساحت 10 هزار متربع با زیر بنایی به متراژ 3 هزارو 800 مترمربع در حومه شهرستان سرعین با پیشرفت فیزیکی 95 درصد و ظرفیت سالانه کشتار 20 هزار راس دام سبک و 2 هزار راس دام سنگین و 2 هزارو 250 تن گوشت استحصالی در حال احداث است که طی سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این کشتارگاه دارای سالن های مجزای پیش سردکن،  آماده سازی، قطعه بندی، بسته بندی و سردخانه جانبی است.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان بر اساس سیاست سازمان دامپزشکی کشور از سرمایه گذاران بخش خصوصی در احداث و راه اندازی کشتارگاه های صنعتی در شهرهای استان که فاقد کشتارگاه صنعتی هستند به جد حمایت می کند.

وی با بیان اینکه  نظارت بهداشتی دامپزشکی  بر کلیه کشتارگاه های دام و طیور استان و گوشت و فراورده خام دامی استحصالی از این کشتارگاه ها به طور مستمر انجام می شود بر ضرورت و اهمیت مصون سازی زیرساخت های تولید دام و فراورده های خام دامی و نیز حفظ و ارتقای سطح امنیت غذایی تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 95 درصدی کشتارگاه صنعتی دام سرعین

پیشرفت 95 درصدی کشتارگاه صنعتی دام سرعین