مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-28پزشكي

بیش از 400 هزار نفر بیمه شده همگانی تحت پوشش بیمه سلامت سیستان و بلوچستان هستند


مدیر کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون بیش از 400 هزار بیمه شده بیمه همگانی تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند و از خدمات نظام بیمه سلامت در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی بهر ه مند می شوند.

- بیش از 400 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت سیستان و بلوچستان هستند ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون بیش از 400 هزار بیمه شده بیمه همگانی تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند و از خدمات نظام بیمه سلامت در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی بهر ه مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر عباسی افزود: بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی در صورتیکه با رعایت نظام ارجاع به پزشک خانواده خود مراجعه کنند فقط مبلغ 6 هزار تومان از بابت ویزیت پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد پزشکان صندوق بیمه سلامت همگانی به زودی مشخص می شوند، اظهار کرد: هر پزشک خانواده در یک شیفت 750 نفر و در دو شیفت 1500 نفر را تحت پوشش خواهد داشت و به بیمه شدگان می تواند خدمت درمانی ارائه دهند.

دکتر عباسی با بیان لزوم ساماندهی نظام ارجاع پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی ، تصریح کرد: در این راستا شرایط فراهم و در گام اول، نظام ارجاع شهری نیز برای بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی ساماندهی و راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 400 هزار نفر بیمه شده همگانی تحت پوشش بیمه سلامت سیستان و بلوچستان هستند

بیش از 400 هزار نفر بیمه شده همگانی تحت پوشش بیمه سلامت سیستان و بلوچستان هستند