مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 20:352021-10-27ورزشي

ضرورت راه اندازی مرکز پژوهش های شهر در اردبیل


برای پیشگیری از دوباره کاری و اجرای طرح هایی که توجیهی ندارند، راه اندازی مرکز پژوهش های شهری در اردبیل ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز اسکندرپور شامگاه گذشته در نطق پیش از دستور هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به انتظار مردم از اعضای شورای شهر برای تحول بنیادین در این دوره اظهار کرد: دوری و اجتناب از روزمرگی که در طول ادوار دامن گیر شورا و شهرداری شده بود، ضروری است.

وی افزود: انتظار شهروندان در حوزه فرهنگ و توجه به این مقوله از سوی شهرداری به مراتب بیشتر است و امیدواریم روزی نباشد که کار فرهنگی در شهر اردبیل انجام نشود.

این عضو شورا با تاکید بر اینکه راه اندازی مرکز پژوهش های شهر لازمه شورایی پویا و فعال است، بیان کرد: با راه اندازی این مرکز تمام طرح ها و لوایح توسط کارشناسان خبره و مسلط بررسی خواهد شد تا شاهد دوباره کاری و انجام طرح های نامناسب نباشیم.

اسکندرپور گزارش 6 ماهه عملکرد اعضای شورا را به شهروندان یک وظیفه دانست و تاکید کرد: با شفافیت و دستیابی آسان شهروندان به عملکرد اعضای شورا و شهرداری بسیاری از مسائل از پیش روی برداشته خواهد شد.

وی راه اندازی کمیسیون ماده 77 و فعالیت این کمیسیون را راهکاری برای تامین دستمزد کارکنان شهرداری عنوان کرد و گفت: خلا بسیاری از کمیسیون ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی مرکز پژوهش های شهر در اردبیل

ضرورت راه اندازی مرکز پژوهش های شهر در اردبیل