مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 19:002021-10-27سياسي

فرمانده کل سپاه: سیمای آمریکا را در جهان مخدوش کرده ایم


امروزه مشاهده می کنیم که به طور روزافزون از اقتدار آمریکا در عرصه های سیاسی، نظامی و اقتصادی کاسته می شود به این خاطر است که اسلام به عنوان منشور تکامل بشری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما سوگند خورده ایم که پاسدار اسلام و انقلاب باشیم و از ظرفیت امکانات و تجهیزات عملیاتی گرفته تا تخصص و تجربه نیروی انسانی، با همه توان در خدمت نظام اسلامی باشیم.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی با بیان اینکه اقتدار آمریکا در جهان رو به کاهش است، اظهار داشت: در دورانی که فشارهای نظام سلطه در مقابل حرکت رو به پیشرفت جمهوری اسلامی به اوج خود رسید، مردم ما با دست خالی در برابر تهاجم همه جانبه ایستادگی کردند و قدرت نظامی بزرگ و مخوف آن زمان را با استحکام قلوب خود درهم شکستند.

وی افزود: اگر چه مستکبران همیشه از قدرت دنیایی بهره مندند و از امکانات مظلومان برای تجهیز بیشتر خود استفاده می کنند اما حقیقت آن است که از ابتدای تاریخ تاکنون، هیچ گاه جریان باطل به این سطح از امکانات و تجهیزات نرسیده بود.

با این حال، حتی جبهه باطلی به گستردگی نظام کنونی سلطه نیز مقهور اراده و خواست ملت ایران شده و تحقق جاءَ الحَق وَ زَهَقَ الباطِل اِنَّ الباطِ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: سیمای آمریکا را در جهان مخدوش کرده ایم

فرمانده کل سپاه: سیمای آمریکا را در جهان مخدوش کرده ایم