مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-27پزشكي

افزایش مبتلایان به کرونا در گلستان/ منطقه قرمز و نارنجی در گلستان نداریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در گلستان روز های اخیر روند افزایشی پیدا کرده و از دیروز تا امروز هشت بیمار دیگر در مراکز درمانی بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون 223 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 46 نفر در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند و 16 نفر از آنان با دستگاه ونتیلاتور نفس می کشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: روند افزایشی مبتلایان در روز های اخیر از ورود موج ششم به استان خبر می دهد که ضروری است پروتکل های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

 فاضل واکسیناسیون همگانی و رعایت پروتکل های بهداشتی را تنها راه پیشگیری از ابتلا دانست و افزود: تاکنون یک میلیون و 146 هزار و 21 نفر در استان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و نوبت دوم واکسن هم به 617 هزار و 191 گلستانی تزریق شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: براساس آخرین رنگ بندی شهرستان های کشور، در گلستان منطقه قرمز و نارنجی نداریم و هم اکنون شهرستان های آزادشهر، آق قلا، ترکمن، گمیشان، رامیان و کردکوی در وضعیت آبی و بقیه شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان به کرونا در گلستان/ منطقه قرمز و نارنجی در گلستان نداریم

افزایش مبتلایان به کرونا در گلستان/ منطقه قرمز و نارنجی در گلستان نداریم