مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 18:102021-10-26اقتصادي

بازگشت 70 جایگاه سوخت در گیلان به مدار فعالیت/ تلاش ها برای حل مشکل ادامه دارد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان با اشاره به آغاز سوخت گیری در 70 جایگاه بنزین این استان، گفت: تلاش ها برای حل این مشکل ادامه دارد.

- ، کوروش بالادست شامگاه سه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اختلال ایجاد شده در خدمات دهی سامانه هوشمند سوخت، اظهار کرد: با توجه به این اختلال تمام جایگاه های سوخت کشور از مدار خارج شده اند.

وی افزود: در همان ساعات ابتدایی شش جایگاه در استان گیلان دچار اختلال نشده بود که کارشناس این جایگاه ها را از سامانه جدا کردند تا به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان با اشاره به تشکیل گروه مدیریت بحران در این شرکت و اعزام کارشناسان به مناطق مختلف، گفت: در حال حاضر حدود 70 جایگاه سوخت در استان گیلان وارد مدار فعالیت شدند.

وی با بیان اینکه تمام جایگاه در حال فعالیت ذخیره خوبی از بنزین دارند، اضافه کرد: شهروندان نگرانی بابت عرضه سوخت در جایگاه ها نداشته باشند.

بالادست در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 57 جایگاه عرصه سوخت در گیلان غیر فعال هستند، گفت: در ابتدا تلاش شد تا مسیرهای اصلی، مناطق حساس و مراکز شهرستان ها وارد چرخه فعالیت شوند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم جایگاه های باقیمانده را تا پایان امشب و یا بامداد فردا وارد مدار فعالیت کنیم، تصریح کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 70 جایگاه سوخت در گیلان به مدار فعالیت/ تلاش ها برای حل مشکل ادامه دارد

بازگشت 70 جایگاه سوخت در گیلان به مدار فعالیت/ تلاش ها برای حل مشکل ادامه دارد