مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:102021-10-26ورزشي

روحیه ورزشی استاندار، موجب حمایت استان از قهرمانان ورزشی خراسان شمالی


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: روحیه ورزشی استاندار موجب شد تا حمایت مناسبی از ورزشکار ملی پوش استان انجام شود.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: روحیه ورزشی استاندار موجب شد تا حمایت مناسبی از ورزشکار ملی پوش استان انجام شود.

مصیب اکبرزاده، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهداء یک واحد آپارتمان به والیبالیست ملی پوش استان از سوی استاندار خراسان شمالی، بیان کرد: برای حضور علی اصغر مجرد در بازی های المپیک و قهرمانی آسیا هر کدام به مبلغ 50 میلیون تومان حمایت مالی انجام شده که این حمایت ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان بوده است.

وی با بیان اینکه استاندار قولِ اهداء یک واحد آپارتمان را به این ملی پوش افتخار آفرین استان داده بود، افزود: تاکنون حمایتی در این سطح از ورزشکاران استان انجام نشده بود و دلیل این اتفاق خوشایند نیز روحیه ورزشی استاندار است که درک مناسبی از وضعیت ورزشکاران دارند.

اکبرزاده با تأکید براینکه منابع اداره کل ورزش و جوانان برای حمایت از ورزشکاران اندک است، تصریح کرد: اگر بخواهیم حمایتی در شأن ورزشکاران داشته باشیم باید صنایع و.

پای کار باشند در غیر اینصورت حمایت ها از ورزشکاران ناچیز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه ورزشی استاندار، موجب حمایت استان از قهرمانان ورزشی خراسان شمالی

روحیه ورزشی استاندار، موجب حمایت استان از قهرمانان ورزشی خراسان شمالی