مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-26اجتماعي

10 سالن ورزشی احداث می شود/ کمبود 217 معلم مدارس استثنایی


رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران با بیان اینکه 10 سالن ورزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه احداث می شود، گفت: تاکنون سه سالن ساخته شد.

- ، محمد جعفری بعدازظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح سالن ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه در آمل با اشاره به اینکه تاکنون سه سالن ورزشی درون مدرسه ای برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان افتتاح شده است، گفت: از این تعداد دو سالن ورزشی هنرستان با نیازهای ویژه صدیقه طاهره (س) و دین ودانش در شهرستان آمل است.

جعفری افزود: در راستای تقویت برنامه های ورزشی و سلامت دانش آموزان با نیازهای ویژه در مازندران ساخت 10 سالن ورزشی در برنامه دو ساله در استان برنامه ریزی شده که درحال حاضر سه سالن افتتاح وتجهیز شده است.

وی، با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل 7 سالن ورزشی ویژه دانش آموزان با نیاز ویژه مازندران حدود یک میلیاردو 400 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است، گفت: امیدواریم هرچه سریع تر اعتبارهای پیش بینی شده به استان اختصاص تا روند ساخت وتکمیل سالن های باقیمانده درشهرهای استان برای استفاده دانش آموزان با نیازهای ویژه قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد، سالن ورزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درشهرستان بابل درمراحل پایانی کار ساخت قرار دارد و حداقل در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سالن ورزشی احداث می شود/ کمبود 217 معلم مدارس استثنایی

10 سالن ورزشی احداث می شود/ کمبود 217 معلم مدارس استثنایی