مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-26فرهنگي

الزامات برندسازی در حوزه انیمیشن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا با همراهی امیرمحمد دهستانی معاون انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و امیر سحرخیز رییس هیات مدیره انجمن صنفی فیلمسازان انیمیشن ایران صبح امروز سه شنبه چهارم .

- محمدرحیم لیوانی ضمن اشاره به الزامات برندسازی در حوزه انیمیشن از لزوم نقش آفرینی پدر و مادر ها در شکل گیری ذائقه کودکان گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا با همراهی امیرمحمد دهستانی معاون انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و امیر سحرخیز رییس هیات مدیره انجمن صنفی فیلمسازان انیمیشن ایران صبح امروز سه شنبه چهارم آبان ماه در سالن اجتماعات مرکز صبا برگزار شد.

محمد رحیم لیوانی در این نشست درباره کار روی برندسازی آثار پویانمایی در حوزه انیمیشن گفت: برندسازی از سال ها پیش شروع شده است.

یکی از شاخصه های برندسازی تعداد قسمت های یک مجموعه است و سعی شده این مجموعه ها بتوانند با حضور مداوم برند شوند و ما هم در این راستا مجموعه های صد قسمتی و بالاتر تولید می کنیم.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر چهار مجموعه بالای 200 قسمت، 10 مجموعه بالای 100 قسمت و 30 مجموعه بالای 50 قسمت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات برندسازی در حوزه انیمیشن

الزامات برندسازی در حوزه انیمیشن