مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-26سياسي

گلایه از بی توجهی به مشکلات جاده ای خواف/ وظایف مربوط به معادن انجام نمی شود


متأسفانه بی توجهی به مسائل جاده ای در خواف در خراسان رضوی، سبب وقوع سوانح رانندگی و بروز مشکلات متعدد برای اهالی منطقه شده است.

- حجت الاسلام برزگرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره مشکلات جاده تربیت حیدریه به خواف، خواف به سنگان و تصادفات زیاد این جاده، اظهار کرد: با وجود این که شهرستان خواف دارای معادن بسیاری است اما از جاده های استاندارد برخوردار نیست و سالانه تلفات جانی بسیاری دارد.

وی با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازراهور خراسان رضوی، به عبور روزانه دو هزار کامیون و تریلی از این جاده اشاره کرد و گفت: تا سال 1395 قرار بود جاده ای مناسب و استاندارد احداث شود تا پاسخگوی نیاز تردد خودروی سنگین مربوط به دو معدن آن زمان باشد اما هم اکنون با وجود فعالیت بیش از 50 معدن، هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

امام جمعه خواف با ابراز تأسف از وقوع متوسط دو سانحه رانندگی در هفته، خاطرنشان کرد: در بیشتر تصادفات که تلفات جانی نیز در پی دارد، پلیس راهور پنجاه تا شصت درصد دلیل تصادف را غیر استاندارد بودن جاده عنوان کرده است بنابراین ضرورت دارد مسئولان استانی برای این منطقه چاره ای بیاندیشند.

وی با اشاره به کشته شدن پانزده نفر در شش ماه گذشته در این جاده، گفت: مجلس شورای اسلامی دو هزار تن قیر به جاده های خواف اختصاص داد اما با گذشت چند ماه از این تصمیم هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از بی توجهی به مشکلات جاده ای خواف/ وظایف مربوط به معادن انجام نمی شود

گلایه از بی توجهی به مشکلات جاده ای خواف/ وظایف مربوط به معادن انجام نمی شود