مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-26سياسي

سردار جلالی: پاسخ هر کشوری که به ما حمله سایبری کند، می دهیم


رییس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه امنیت سایبری باید تأمین شود، گفت: هر کشوری که بخواهد حمله ای در حوزه سایبری به ما داشته باشد، باید منتظر پاسخ ما نیز باشد.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه امنیت سایبری باید تأمین شود، گفت: هر کشوری که بخواهد حمله ای در حوزه سایبری به ما داشته باشد، باید منتظر پاسخ ما نیز باشد.

سردار جلالی: پاسخ هر کشوری که به ما حمله سایبری کند، می دهیم رییس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی در آستانه هفته پدافند غیرعامل در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه تقویت پدافند غیرعامل یک ضرورت است، اظهار کرد: تمامی تهدیدات آشکار و پنهان رصد می شود ما امروز با ترکیبی از تهدیدات روبرو هستیم، اما دشمنان امروز در ضعیف ترین شرایط هستند و بیشترین آسیب پذیری را دارند دولت های ترامپ و نتانیاهو شکست خوردند و ضعیف شدند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: رژیم صهیونیستی فشار همه جانبه تا آستانه وقوع جنگ را در دستور کار داشت که شاهد درگیری های متنوع این رژیم با منافع ملی کشورمان بودیم، اما با اینکه دشمن تلاش های بسیاری انجام داد، به موفقیت نرسید و مقاومت ایران در برابر فشار حداکثری و فشار همه جانبه آن ها را تضعیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: پاسخ هر کشوری که به ما حمله سایبری کند، می دهیم

سردار جلالی: پاسخ هر کشوری که به ما حمله سایبری کند، می دهیم