مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-26سياسي

خانواده شهدا سرمایه فرهنگی جامعه/فرهنگ مقاومت باید تقویت شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت تکریم خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه فرهنگی جامعه و تجلی رشادت دلیرمردان دفاع مقدس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از کارکنان جانباز و خانواده شهدا و ایثارگران تبلیغات اسلامی استان، در سخنانی مهم ترین اقدام فرهنگی امام خمینی (ره) را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از متن کتاب ها به بطن و کف جامعه عنوان و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس منصه ظهور و صحنه جاویدان ایثار و فداکاری شهدا بود که خون آنها انقلاب اسلامی را حفظ کرد.

وی مهم ترین راه برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه را شهیدوار زندگی کردن عنوان و خاطر نشان کرد: حفظ شأن و مقام شهدا باعث تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جامعه است که نیازمند ترویج اخلاق و منش شهدا در زندگی فردی و اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تاکید به ارزش قائل شدن برای خانواده های شهدا، خاطر نشان کرد: عزت و سربلندی نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهداست و همه مسئولان و مردم به دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیازمند هستند و تکریم آنان، ارزش گذاری به جامعه و حکومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا سرمایه فرهنگی جامعه/فرهنگ مقاومت باید تقویت شود

خانواده شهدا سرمایه فرهنگی جامعه/فرهنگ مقاومت باید تقویت شود